Hello February :)



Hello guys. I'm back. lama tak update blog iteww ni. rinduu :*. Oh yeah now dah bulan FEBRUARY right ?
sekejap je masa berlalu -.-. Ujian bulanan pertama next month. macam tak percaya :/.malasnya lah rasa nak pergi sekolah. -.-for this year, aku benci kokurikulum.
benci benci benci !. daripada tahun lepas aku memang tak minat koko sekolah menengah. (Y). Sekolah rendah punya koko lagi best ;)

Okay, now aku nak cakap yang semua problem aku dah pun diselesaikan :).
Alhamdulillah :D. Akhirnya aku dapat juga selesaikan masalah aku dengan meminta bantuan daripada Allah, setiap hari pukul 8: 00 pagi aku bangun, mandi mandi, ambil air sembahyang, pakai baju semua, baca buku KOLEKSI DOA ZIKIR . aku baca ayat ayat dalam buku tu, seriouss lepas baca ayat ayat tu hati aku tenang sangat, masalah aku semua aku selesaikan dengan perlahan lahan. Terima kasih allah kerana telah membantu hamba mu ini yang selalu ditimpa oleh dugaan yang sangat berat, terima kasih ya allah :( :). Now aku happy je dengan sekolah, rumah, kalau tak, bisu je lah dekat sekolah . Ahh, leganyaa rasa bila semua masalah aku dah hilang . now tinggal nak fokus pada pelajaran. next year PMR. Kena study hardly . Okay, that's all for today, byebye. :)